sobota, 9 kwietnia 2011

Metamorfoza misssabina6008 - Makijaż

Wiem, że dużo razy to powtarzam, ale teraz moja ulubiona część metki - makijaż !

Zdjęcie przed :


No i tutaj mnie zaskoczyłaś, ale w negatywnym sensie. Rzecz, która nie podoba mi się tu najbardziej to 'to coś' na rzęsach z Sunny Bunny, kolczyk przy ustach i fryzura ( o jednak 3 rzeczy). Ustawienie elementów twarzy jest średnie, denerwują mnie te brwi, które dodają mimice twarzy MeDoll, jakby się chciała zemścić. Karnacja jest w porządku i jak najbardziej pasuje do koloru włosów. Usta według mnie są trochę irytujące i za to kolejny ' - ' . Tyle jezeli chodzi i ocenę słowną. Ocena : 5/10.

Zdjęcie po :



Będąc Superstar kupiłaś sobie tylko 2 rodzaje tuszów do rzęs ?! No i właśnie dlatego użyłam tylko ich do makijażu. Resztę uzupełniłam zmieniając kolor włosów na ciemny brąz oraz fryzurę i dodając okulary przeciwsłoneczne. I tak jest o wiele lepiej niż było ' Przed'. Teraz mi się podoba !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz